sobota, 1 października 2016

Udało mi się stworzyć szezlong:)
Podzielę się z Wami jak to zrobiłam.
Może kogoś moja praca zainspiruje do stworzenia czegoś swojego:)

Do jego budowy użyłam drewna, modeliny, gąbki, fliseliny, kleju, farby: białej czarnej i złotej oraz materiału.
Najpierw oczywiście powstał szkic, poźniej wycięłam z papieru kształty które następnie wycięłam z drewna.


Następnie skleiłam 4 gąbki.
Oddzielając od nich uprzednio tą twardą część :)

Okleiłam je białą fliseliną żeby nie przebijał przez materiał ich kolor


Z jednej strony scięłam je pod kątem żeby przylegały dokładnie do deseczki, która też będzie przyklejona pod kątem do podstawy kanapy.

Wąski pasek modeliny przykleiłam do patyczka po lodach oraz do brzegu oparcia.

Później była zabawa z rzeźbieniem w modelinie nie tylko przyklejonych paseczków ale również nóżki w kształcie lwich łap powstały z modeliny. Następnie pieczenie przez pół godziny w 110 stopniach celciusza, studzenie i malowanie na złoto.
A ponieważ miałam bardzo żółte złoto dodałam odrobine czarnej farby żeby uzyskać efekt starego złota.

Po pieczeniu przykleiłam materiał do drewna w miejscu gdzie będzie widoczny.

Następnie wystarczy pomalować drewniane części na biało.
Stworzyć oparcie przez zrolowanie fliseliny i oklejenie jej materiałem.

I najprzyjemniejsza część sklejenie całości:)

Eassy, right? :))))))

1 komentarz: