sobota, 17 września 2016

Ostatnio stworzyłam taką miniaturową wersje domku dla lalek z kartonu.
Musi być odpowiedniej wysokości (wyższy od Lalki:))

Następnie wszystkie krawędzie kartonu pokryłam białym papierem.
 To samo zrobiłam ze ścianami.
Żeby nie przebijał się kolor kartonu przez tapetę:)
Następnie pokryłam ściany niebieskim papierem. Jest to zwykły papier do pakowania prezentów, który znalazłam w sklepie:)
Z kartonu wycięłam również centymetrowej grubości długie paski i okleiłam je papierem białym.

Tymi paski okleiłam krawędzie przy "podłodze" tworząc listwy przypodłogowe, oraz wzdłuż "sufitu".
Z przeźroczystego plastiku zrobiłam okna.
Framugi okna zrobione są również z takich samych pasków jak listwy.

Parapety zrobiłam z pomalowanych na biało patyczków od lodów.
Następnie z patyczków do szaszłyków zrobiłam karnisze.

We firanki wplotłam oczka metalowe

Ze spirali od zeszytu zrobiłam uchwyty podtrzymujące moje firanki.

na końcówki karniszy przykleiłam błękitne koraliki.
I GOTOWE:)

1 komentarz: